Måndag


© Bilden är tagen vid Djurgården i Stockholm, det är alltid så himla fint där! :)
Hej! Igår vart det en heldag på båten och sen på kvällen åkte vi hem till min gudfar som fyllde år och firade honom, så därför vart det ingen bloggning. Men det vart ett riktigt bra avslut på sommarlovet iaf! :)

När jag blir vuxen vill jag köpa en riktigt stor segelbåt och åka ut med den typ överallt, jag skulle vilja segla i USA och känna den varma vinden vid mitt öra, haha nejmen jag skulle iaf vilja ha en segelbåt och segla i USA, härliigt! :D Men nu är jag bara barn och ska ha utvecklingssamtal idag, så båten får vänta ;)
Vi ska snart cykla till skolan jag och pappa och jag ska ha utvecklingssamtal, som sagt. Får se hur det blir haha :p Sen ska jag iaf träffa Vicci så det ska bli superkul! :D Men vi hörs sen, och lovar att göra ett roligt inlägg då hehe.. //sOphia

Kommentarer
Postat av: Emma - s p e c i e l l a

Åh vad härlig bild! :D



sv; Tack så mycket du! :) <3

2012-08-21 @ 21:07:27
URL: http://emmaspeciella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0