swoosh


Hej!
Jag är med och tävlar med den här bilden i Felicias fototävlingFelicias grymma blogg! :)
Tävlingen är i sammarbete med tvspelsweb.se och priset är att man får 200 kr för att handla för hos dem och om jag skulle vinna så skulle jag jättegärna vilja ha det här UV-filtret som passar på Nikon D7000 kameran som jag ska köpa, jag skulle isf lägga till 69 kr :)
Temat är Rörelse och därför tycker jag att den här bilden passar till det, bilden är på Karro! :)
Nu får jag bara hålla tummarna och hoppas på det bästa! :D //sOphia

Kommentarer
Postat av: felicia

Hejsan. Nu finns finalisterna i min fototävling publicerade i min blogg, titta in och se om du blev en av dom! Om inte, var gärna med och rösta på de som gick vidare och om du vill får du gärna hålla utkik efter min nästa fototävling jag kommer hålla i höst. ha en fortsatt bra dag!:)

2012-08-20 @ 23:29:41
URL: http://feliciaknutsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0