HEJ!

Heeej igen haha! :D Nu tänkte jag börja blogga igen och ta tag i den här bloggen som jag typ tänkte "satsa" på förut men det gick ju som det gick haha ;) Men jag tänkte iaf börja blogga här igen för jag har verkligen MASSOR av bilder att visa er.

Sommaren är ju inte över än men jag tänkte ändå berätta lite kortfattat vart jag har hållit hus den här sommaren, såå okej jag har varit i Örebro och spelat Örebrocupen med laget och det var grymt kul! Lite senare åkte jag till Öland med mamma och de andra och var där i ungefär 2 veckor, sen har jag vart hemma och vart mycket med de kompisar som var/är hemma och det bästa av allt är att jag har träffat och tagit bild med Jedward IGEN!! :D SÅ HIMLA ROLIGT! Badat mycket i sjön har jag även gjort på den senaste tiden då det vart liite varmare än förut.. Varit på Nordpoolen och badat (alltså badhuset hehe) Och glass i stora lass har jag även ätit! :D
Men just nu tänkte jag visa några bilder från hemvägen från Öland (säger man så??)
I alla fall:

Vi stannade vid en restaurang där vi alltid stannar när vi åker till och från Öland, det är så fint där! Och goda saker har dem också :)


Fast det bästa är ju gungan dem har där! :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAA, äntligen lite bloggning!!

2012-08-12 @ 21:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0