för jag glömmer aldrig bort var du bor












©
Haha bilderna är från mitt partaj för en vecka sen och det var inte lätt att hitta nån bra bild (med det menar jag kvalitén på bilderna) som jag skulle lägga ut här för de flesta var suddiga eller så är det nån person som bara helt plötsligt flyger in i nån bild hahaha! :D Men personerna på bilderna ovanför tycker jag blev väldigt fina och söta! :) Men vi hade iaf jättekul, vi som campade över hos mig (alltså i tält haha) blev skiiiiiiiiiträdda när Rebecka, Sofia och Erik kom och skrämde oss när klockan var typ halv 1/halv 2 på natten. De slog på tältet som alla satt i och klappade i händerna så att det lät dovt och sånt så vi ringde mamma och hon berättade att hon hade sett dem och jaa hahaha! Jag trodde det var nån tjuv som gick runt bland tälten haha, och vi vågade inte heller öppna för att kolla innan vi ringde mamma..

Men sen så när hon sa att det var dem så sprang vi iväg för att jaga dem eftersom att de stod och gömmde sig och sånt (det låter jättetöntigt jag vet men ni fattar nog) så ja.. Sen när vi kom tillbaks så såg vi att de ställt upp en symbol som är med i en skräckfilm, The blair witch project, på tomten så då blev vi väldigt rädda också, haha.. :D Det var iaf väldigt kul alltihop! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Härliga bilder!



sv; Tack! :)

2012-06-23 @ 19:31:02
URL: http://photobysara.bloggplatsen.se/
Postat av: Eliiin

Taccck ;)))) <3333

2012-06-23 @ 21:56:45
Postat av: Johanna

Kan inte du snälla lägga upp den där bilden på mig och Ida när hon sitter på min rygg och vi typ håller på att ramla? :)

Väldigt smickrande bilder på mig btw :p

2012-06-26 @ 18:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0