livet är inte alltid som en fest men ändå väldigt bra ändå

Gomorron eller god förmiddag eller vad man nu ska säga ;) Idag är jag hemma från praoen för jag har så himla ont i magen och har haft det ända sen jag kom hem från Indien, vilket var för typ 3/4 veckor sen, men idag är det verkligen hemskt. Uschusch..
Iaf så är det öppet hus på en skola ikväll så den ska jag ändå försöka komma på, hittils har jag bara degat i soffan med te och bästa Vänner, alltså serien haha :P Ska fortsätta med det ett tag till tänkte jag :)

Juste, jag gjorde en lite annorlunda redigering på bilderna ovanför, först tänkte jag inte gör någonting alls med bilden på sängen eftersom att den blev så kass men sen började jag tänka i andra banor (xD) och då blev detta resultatet! Jag tycker att det blev ganska bra ändå, vad tycker ni mina 0 läsare? ;D Jaja byebye så länge! :) // Sophia

Kommentarer
Postat av: emma

Ja gillart :)

2012-11-29 @ 16:05:48
Postat av: sannas rum

Åh vilket gulligt te, älskar sådana detaljer (:

2012-11-30 @ 10:50:08
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Öbis

Yeeeeey du har börjat blogga igen! :)

2012-12-02 @ 19:40:42
Postat av: Michelle W -

Kika in på min blogg om du gillar mode , shopping & photoshop ! Hope you like it ! ;)

2012-12-10 @ 20:05:22
URL: http://michellewagenborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0