Måndag




© de snygga skorna är min kusins, Jeffrey Campbell är det iaf, så snygga!
Hej!
Bilderna är från min ena kusins studentutspringning eller vad man nu säger, har massa bilder därifrån. Det verkar så himla kul att ta studenten, att få kasta upp mössorna, se sin egen skylt med en bild på sig själv från när man var liten, få massa roliga band runt halsen och springa ut och känna frihet från skolan haha x)
Jag längtar lite men det är ju ganska många år kvar för mig så jag får bara drömma om det och först ta och gå ut nian haha! 

Om ett tag ska jag åka och vaccinera mig, buhu.. Hatar sprutor. Men jag får tänka på varför jag gör det så blir jag glad :D Och jag tänker vara jättejobbig och säga vart jag ska åka bort i nästa inlägg bara för att det inte passar i det här inlägget hehehihihohoo...! Så vi hörs :) //sOphia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0