Tema Kärlek


Hej! Jag är med i en fototävling som Rebecka håller i, checka in hennes blogg här! Temat är kärlek och jag tycker att den här bilden på min lillasyster passar väldigt bra eftersom att jag älskar henne så otroligt mycket! :)
Tävlingen är i sammarbete med kaffebrus.com och priset är 250 kr att handla för hos dem och om jag skulle vinna så skulle jag gärna vilja vinna det här regnskyddet :)
Tävlingen avslutas på tisdag 21/8 så passa på att vara med i den nu! Här kan du anmäla dig :) //sOphia
(och hurrni jag vet att det har blivit väldigt många fototävlingsinlägg här på typ två dagar och jag vet att det är tråkigt att läsa om men jag vill så gärna vara med så jag hoppas att ni förstår. Jag hoppas att jag iaf har gjort någon glad som "upptäckt" nån av tävlingarna här på bloggen, haha :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0