23:e juni 2012


Heeej! :D
Nu var det ett himla tag sen jag bloggade så jag tänkte försöka börja igen för det är ju så himla kul när man väl är igång! Men när man inte är det så är det tyvärr inte lika kul och därför har jag skjutit upp det väldigt länge.
Men jag har gjort väldigt mycket roliga saker under den tiden jag inte bloggat, har bla vart på min kusins student utspring och mottagning, badat med klassen, serverat niorna på deras bal, fått sommarlov (nähä?), hängt med bästa kompisar, firat att jag fyllt 14 år ett halvår senare med kompisar haha, fotat galet mycket, vart i stan med mamma och ätit på Vapiano och firat midsommar igår! :)

Jag har så sjukt många bilder jag måste visa er också så jag tänkte ladda upp några sen. Min midsommar var väldigt rolig, den firades med Rebecka och Fia och deras familjer, visar bilder snart! Nu ska jag redigera lite och sen blogga igen haha :P Så vi hörs! //sOphia

Kommentarer
Postat av: Linääää

sv: Tack så himla mycket! :DD

2012-06-23 @ 16:02:52
URL: http://minradio.blogg.se/
Postat av: Elin ;)

Super fina bilder Sophia! (vet att jag kommenterade på fel inlägg menmen) <333 skulle du kanske kunna göra ett inlägg med bilder från ditt partaj, öbis och mitt?? :D <33 Kram

2012-06-23 @ 16:36:35
Postat av: Viola

svar: Tack snälla! :) Den är från vila, men köpte den för några år sen så den finns nog inte kvar tyvärr... Och tack igen! Kram

2012-06-23 @ 16:50:28
URL: http://varaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0