Ny blogg!


(bild tagen igår)
Hej!
Jag heter Sophia och är 14 bast! ;) Förut bloggade jag på zoophias.blogg.se men nu har jag tänkt börja blogga på den här byfiia.blogg.se. Jag vill typ börja om från "början" haha, det låter jättelöjligt men jag ska försöka göra den här bloggen bättre helt enkelt! Så får jag se hur det går haha :p

Men iaf! Vem är jag? Hur mår jag? Vad gör jag? Nä jag skojja men på tha freetime hehe brukar jag hänga med kompisar, spela fotboll, shoppa, baka goda bakverk (eller oftast iaf) och fota järnet! :D 
Därför har jag tänkt göra det här till en slags bildblogg kan man säga :)
Om jag ska berätta lite allmänt om mig och min familj och sånt så är det väl att jag har tre syskon, två småbrorsor och en liten bebis till lillasyster! Ruth heter hon :) Hon är ungefär 7 månader nu :) Jag träffar henne ungefär 2-3 gånger varannan vecka fast ibland lite mer.

Jag kommer inte på något mer att berätta nu så ja jag hoppas att det räcker för att veta lite mer om mig haha! ;D Tyvärr så kan jag typ inte ha sån där personlig text i menyn under profilbilden för jag vet inte hur man gör men jag kanske fixar det nån gång. Ha det bra! //sOphia

Kommentarer
Postat av: gc

fun! :)

2012-06-23 @ 20:34:39
URL: http://grechi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0