26:e maj 2012


Hej hej!

Imorse gick jag upp, åkte och hämtade lite fotbollskläder hos mamma och sen åkte jag och spelade match mot Belebarkaby och vi förlorade med 6-0, haha. Aja det är bara att tagga om till nästa match! Efter matchen åkte pappa och jag till IKEA och vi har varit där fram till nu, är helt död.. Så jag ligger och vilar nu med datorn i famnen haha :P 

Sorry för att jag inte bloggade igår men jag var i stan med Becka och Karro och Rebecka och jag klippte oss, jag gillar inte mitt hår så mycket just nu men eftersom att det är så pass kort och uppklippt kommer det växa snabbt, som tur är! :) Någon gång måste man ju våga testa, även om det kanske inte blev så bra nudå.  Men iaf, efter vi vart i stan gick jag och Karro hem till Fia och badade med många människor haha ;D Så himla skönt i poolen, 31 himla varma grader! Såå härligt! :D Lite senare gick jag, K, F hem till Becka och gjorde pastasallad och kollade på en tv som visade Rebeckas datorskrivbord haha, vi skulle egentligen sett på en film men det gick inte :p

Om ett tag ska jag möta upp några brudar på Ica och handla frukt och godis, sen ska vi se på Eurovision tillsammans! Hoppas Jedward (alltså Irland) eller Loreen vinner! :D //sOphia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0