Onsdag, skolstart..


© bilderna är från juni..
Hej! :D Läget? Med mig är det bra! Haha, idag var det då skolstart för mig och vi fick scheman och sånt där och vårat schema är väl helt okej tycker jag, fast vår längsta sovmorgon är till 08.20 -_-  Så det är inte så najs men annars så är det väl rätt så bra, man kan ju inte vänta sig ett skönt schema i nian antar jag.
Vi gick bara till 11.30 idag och samma sak gäller imorgon, men efter det gick jag och Fia hem till Rebecka och åt lunch, såg på filmen L.O.L och sånt där så det var kul :) Jag har nyss lagat makaronilåda som vi ska äta och ikväll ska jag se på Robinson och äta B&J glass som jag fick köpa bara för att jag var så snäll som handlade och lagade maten haha ;D 

Men hurrni, så att ni vet är det så att jag inte har någon kamera just nu för att jag håller på att sälja den för att få pengar till en ny, så det är därför det är lite dålig bloggning och ganska tråkiga bilder. Men jag har några som jag ska redigera nu, så vi hörs! :) //sOphia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0