Tisdag


©
Hej! Sorry att jag inte bloggat något förrän nu men har inte haft tillgång till nån dator eller sånt så ah, men nu jädrar! ;) Jag har iaf bara vart hemma och tagit en promenad med Sally och ätit hemgjord glass som jag gjorde igårkväll, den blev supergod! Ska visa bilder sen.
Men vad tycker ni om bilden ovanför? Jag gillar den faktiskt! Testade en annorlunda redigering och det blev ju ganska bra :) Ville inte ha bilden bara som den var utan jag testade att lägga till lite "rymdeffekter" men det blev sådär så jag struntade i det och lade till ett citat istället. Det är jag och Vicci på bilden :)

Kommentarer
Postat av: ida|foto

ja det har verkligen gått så otroligt snabbt... och tack så himla mycket :)

2012-08-14 @ 18:03:43
URL: http://iidas.webblogg.se/
Postat av: Mli

SNYGGASTE BILDEN!!!



Bra att du har startat blogga, din blogg is azum!



[haha kan inte skriva a,a,o]

2012-08-14 @ 23:00:27
Postat av: Jenny & Kex

Sicken fiiiin bild!!! :D

2012-08-16 @ 14:18:49
URL: http://jennytanghoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0