Torsdag


Hej! Igår vart det en heldag på Grönan med pappa och alla andra, och det var superkul verkligen! Perfekt väder också, men jag måste nog börja ta åksjuketabletter när jag åker dit framöver, för det kändes som att jag skulle kräkas efter att jag åkt två berg och dalbanor.. Sen när vi beställde mat dröjde det vääldigt länge, vi hade fått en sån där grej som skulle börja pipa när min mat var färdig men den var trasig så vi satt där i typ en timma och väntade på spaghetti och köttfärssås :o Och personalen var inte heller trevlig när jag gick in och frågade hur det gick med maten, dem ba "asså vi håller på" så ah dit mer ska vi inte gå! Men annars var det väldigt kul där på Grönan! :)

Idag har jag bara packat ihop mina kamerasaker som ska skickas till Malmö för att säljas så snart ska vi åka och lämna in det. Sen vill jag köpa en ny kamera! :D 
Ikväll ska vi bada och juste jag kanske ska åka och ta ännu en spruta, men jag får se hur det blir med det. Men nu ska jag välja ut en bild till en fototävling så hej då så länge! :) //sOphia

Kommentarer
Postat av: Manar

Hej just nu har jag en fototävling på min blogg där du kan vinna ett egendesignat skal värde 299kr, var gärna med! :)

http://dailyofme.blogg.se/2012/august/fototavling-vinn-ett-egendesignat-skal-fran-caseappse.html#comment

2012-08-16 @ 18:30:19
URL: http://dailyofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0