Sista sommarlovsdagen



© Mm dem där var så himla goda! Jag köpte dem på Cupcake Sthlm och det var så pinsamt för när hon i kassan frågade om jag skulle ha dem till fredags myset så tyckte jag att hon sa "Fridas mys" som att det vore nåt café eller så, så jag ba "eh aa.. Eller jag vet inte vad jag ska ha dem till" hahaha för jag fattade inte vad hon hade sagt xD Så himla typiskt.. Men sen gick jag bara därifrån med Karro och Becka :)

Men iaf, hej! Sorry för 0 inlägg idag men jag har faktiskt varit borta ipricip hela dagen, på förmiddagen skjutsade pappa mig till Täby C och där köpte jag en present till Alice som fyller år imorrn och till mig själv köpte jag en kalender, halsduk och en tröja från BikBok! Älskar alla tre sakerna! Kalenderns framsida tycker jag är så fin :) Sen efter att vi ätit hemma åkte vi tillbaks och vaccinerade mig, sen åkte vi och träffade Ruth en stund, hon har vart i Skåne sen i måndags så det var jättekul att träffa henne igen och nu kryper hon så snabbt som en galning kör haha x) Sen åkte jag, pappa och Emil till en strand i Vaxholm och badade och hoppade från hopptorn och klippor och sånt, jättemysigt :)
Nu är jag vrålhungrig så jag ska gå och kolla hur det går med maten men här är iaf några bilder från idag och från igår på Grönan:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0