WOHO!!


Vet ni? JAG SKA ÅKA TILL INDIEN!!!! :DD Japp det är sant! Jag är så himla glad över det och det ska bli så himla kul!! Åh nervös är jag också. Jag ska dit med min gudfar och hans familj som har bjudit med mig, vi åker en vecka innan höstlovet och är även där under höstlovet.  Ååååh det är så spännande! :D Jag fick reda på det i fredags och dem var här i lördags och då fick jag se ett av hotellen vi ska bo på, det är ett gammalt slott så det såg superfint ut! Vi kommer att åka på tigersafari väldigt ofta och det är då ute i djungeln, spännande! Jag kommer att fota helt galet mycket så att kameran typ sprängs haha ;) Jag ska försöka köpa en ny kamera innan jag åker, Nikon D7000.
Åh jag är verkligen så tacksam över det här och guud så spännande det är för mig. Taj Mahal kommer vi att besöka så där lär det bli ett par hundra bilder haha :D
Åh jag orkar inte vänta men som man brukar säga, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Haha! //sOphia

Kommentarer
Postat av: Jarina / foto

Svar: Tack! :)

2012-08-13 @ 13:43:12
URL: http://jarinafoto.blogg.se/
Postat av: Emelie

Alltid kul att köpa ny kamera :)



sv: tusentals tack!

kram

2012-08-13 @ 15:06:12
URL: http://emdiary.blogg.se/
Postat av: ida|foto

Sv; Jo det var super gott, säkert de godaste cupcakesen jag nånsin ätit :D Oj vad roligt att åka på resa och det där med en ny kamera låter också toppen :)

2012-08-13 @ 17:24:14
URL: http://iidas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0