Min midsommar




©
Igår firade jag midsommar med Becka, Fia och deras familjer! Det var verkligen jättekul, vi åt typ typisk svensk midsommarmat, alltså köttbullar, janssons frestelse, lax, paj, sil osv osv. Men det var jättegott! :D Innan maten hade vi gått runt och plockat blommor så efter maten gjorde vi en varsin krans och de blev jättefina men Rebeckas och Sofias blev mycket finare än min haha, men det var det trots allt första gången för mig ;) När vi satt och gjorde kransarna fick jag väärldens fulaste röda bränna på ryggen, så ful! Så jag hoppas att den försvinner snart..

Men iaf, senare efter vi ätit efterrätt och sånt så gick alla hem till Rebecka och åt middag och vi satt inne på Beckas rum och kollade bla på ett Rosa avsnitt haha :D Sen kl halv 11 på kvällen cyklade jag, Becka och Fia hem till Fia och badade i hennes pool som nästan var 30 grader! Så himla skönt verkligen! Sen lite senare började vi kolla på Jag saknar dig och sen gick vi hem vid halv 2 haha! Har typ aldrig gått hem så sent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0