3 bilder, tre punkter...






©
Bilderna togs för ganska längesen nu innan vi hade fått sommarlov och det var ju mycket soligare och varmare då än var det är nu.. Men jag gillar ljuset på den sista bilden på Fia, det är lixom både kontraster men samtidigt ett "lugnt" ljus eller vad man nu ska säga hehe :P Fast nu ska jag inte låtsas leka proffs haha.
Men alltså hur cool är inte Karros kamera som hon har på bilderna??? Den är verkligen jättefin och häftig! Den är jätterolig att fota också haha :) Jag skulle vilja ha en sån kamera bara för att kunna ta coola bilder på den, får leta lite på second hand affärer.

Vad tycker ni om bilderna? Vore jättekul att höra! :)

Kommentarer
Postat av: Emma - s p e c i e l l a

Älskar den första men jag är också kär i sådana kameror ;)

2012-06-26 @ 16:58:01
URL: http://emmaspeciella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0