Om du var vaken skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig, men du, jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag.



© Bilderna är från när jag var och badade förut med pappa, Ludde, Emil och August, den andra bilden är på Emil och August och asså dem var så himla krångliga att fota för Emil ville inte vara seriös på bilderna så när han hörde att jag tryckte ner knappen på kameran så vände han sig om och gjorde en grimars och sen började August göra samma sak haha.. Men till slut fick jag en helt ok bild på dem! :)
(och ni behöver inte bry er om mina apben på den sista bilden)

Godmorgon förresten! Eller hej eller vad man nu ska säga, imorse när jag gick ner för att göra frukost så stod pappa där och hade värmt på baguette och gjort en supergod smoothie så det var väldigt gott! :D
Om ett tag ska jag ner till IP och hjälpa till med någon herrlagsmatch som ska spelas och sen ikväll ska jag hem till Alice och fira henne för hon fyller år idag! :D Grattis Alice! Så det ska bli superkul!
Men nu ska jag fixa lite saker så vi hörs sen :) //sOphia

Kommentarer
Postat av: Matilda Sjöblom

sv; va kul! och tack så hemskt mycket! :)

2012-08-18 @ 11:45:50
URL: http://lisatilda.blogg.se/
Postat av: Lisa Eriksson

sv: åh, tack! :D

2012-08-18 @ 12:01:03
URL: http://lisatilda.blogg.se/
Postat av: ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Ying ☆ ¸. • * ¨ * • ☆

Sjukt fina bilder :]

2012-08-19 @ 11:20:36
URL: http://yingzieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0