....

 
©
Tog bilderna för ett tag sen och har nu suttit och redigerat dem, vad tycker ni om dem? :)
Hej förresten! Hoppas ni är friska och krya och taggade inför jullov (om ni inte redan fått det) ! Min lillebror är sjuk och har feber och även många i klassen är sjuka.. Hoppas inte jag åker på något. Jag tänker iaf inte vara sjuk på julafton! :) Men det hoppas jag att inte någon blir..  Efter skolan gick jag hem till Rebecka tillsammans med Sofia, och där åt vi saffransknäck och åt lussebullar, supergott! Men nu måste jag ut och gå med Sally innan det blir för mörkt, kram kram! :) // Sophia
 
 
 
 
 
 


 

Kommentarer
Postat av: sannas rum

Åh så mysigt :)

2012-12-19 @ 09:55:18
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0